Tetamu Undangan

Tuesday, May 27, 2014

kembali ke pangkal jalan 

halo assalamua'laikum yang sedang baca . terima qaseh oii 

untuk entry merapu kali ni aku nak cakap pasai perjuangan 

p caqi kedai ayam penyet . 4 jam jugak ahhh baqu sampai jumpa .

memang pedih pequt semata2 tahan untuk ayam penyet . 

apa x haram jadahnya . cari parking sampai dua jam oiiii

gila kebaih ju***(pandai2 cari 3 bintang tu apa) . haha .

lepaih tu jumpa parking p jalan caqi kedai pulak sejam pulak baqu jumpa

memang xmaqah la . sbb mmg aku lapaq haha  . kedai tu ayam penyet wong solo namanya .

sedap terbaik . sapa2 boleh try dekat dataran pahlawan melaka . sebelah kedai upin-ipin

. ni aku susuli dengan photoshut gelojoh sgt . 

ok bye . nantikan post human dan ilmiah come back . :)

hoi hoi aku dah bela lemak 


fokus . tgh menyumpah keta depan . 


mai mai poligami ngn i 


soda roses n mangga juice


my rumet in action


happy weekend nampak gayanya . wait a sec
huh

turn left turn right goo


lapaqnya . excited tunggu makanan


balas mesej sapa plak tu . 


in star box ktv . lets karok lets dance haha


she was super osem 


ngeee tehee 

bye assalamualaikum .

aku pemain dota 2 

jemput2 lah add puteriasamjawa . id terlupa . hihihi

mana tahu jodohku di dota 2 . kan kan .

pertemuan antara viper dan drow ranger ke . heeehaha

boleh buat date tiap2 malam .

xpayah hangout bagai . eh merapu dah ni .

pergi kau syaitonirrajim . 

:)

No comments:

Post a Comment