Tetamu Undangan

Wednesday, October 27, 2010

gullppp!!!!

aku dan dulu bukanlah sekarang...hahaha..hbh tu yang mana ang ni..
haha..ok abaikan ja..


meh sini rapat-rapatkan sikit tinga anda..hehehe..s0qa saya merdu 
sgt so xbuleh nak cakap kuat2...nnt qeyau plak..hehe

bermula lah disini..saya seorang yang takot pada dunia luaq tp hakikatnya itulah kenyataan..
aku mula membelek2 surat khabar takot2 ada nama aku terselit celah2 tu..
ayahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! nama cek ada la..
macam mana ni..cek xmau p..tp apakan daya..

masa xmengenal usia..haha..so aku bersiap2 lah untuk berangkat  kesana selama beberapa bulan..
ala besa lah..xbesa berenggang ngn ayah ibu tiba2 kna dok jauh..so ternangis jugak la aku time tu..
dok pikiaq mcm mana la nak hidup 3 bulan kat sana dengan sapa pun xkenai..aku plak mcm tu..aduhh..

so aku xkesah ..aku jadi diri aku yang sebenaq..bila sampai ja kat situ,
kena la belajaq buat qeja sendiri semua..nak suh mak pakaikan baju suaq pun dah xbuleh..hmmm..
dengan bangga aku pun angkat la beg2 aku untuk daftar kata ku adalah ahli kat situ..hmm..
yang jadi pendaftar kat situ plak ustazah ngn ckgu2..
so aku pun tulih apa yang xpatut..isi apa yang buang masa aku ja..

dengan tiba2 pendaftar2 kat situ cakap kat aku.."ang ni layak p dok surau ja.."..hantu jepun betoi..
ala besa lah kat hutan sana mana nak buuleh buat mcm kat umah sendiri..aku pun senyum ja la.then said thank you..

lepas tu aku jalan2 cari d0rm.masyaAllah kena naik bukit plak tu..dengan beg berat..
sedihnya waktu tu..dengan izinNYA..ada sorg ckgu ni bantu aku..waahhhh..seronoknya..
hehee

hidup p hidup mai..alhamdulillah semua budak bilik aku memahami aku cam na..
semua jadi kawan2 aku..tersangatlah bersyukur..semua hati baik2..ya Allah rindu kamu semua..
then pada suatu hari ..ada sorg ckgu ni..mula dok mesej aku..aku pun pelik..huhu..
xpa la..then dia plak dok cakap2 pasal2 isteri plak..aisshh..peliknya...
siap nyanyi lagi..isteri cerdik yang solehah penyejuk mata penawar hati..h0x..

xpa aku pun bt2 la jadi matang..macam aku um0q 25 kononnya..hahaaha..
padahai baju pun xqeti basuh lg..mak ja yang dok mesin hari2..hehhe..lagpun 
aku  xqeti nak cinta cintun ni waktu tu..tah rasa cam na xtau..xreti xreti..tp la ni reti dah..haaaahaha
apa2 pun ckgu tu baik..semua kat sana baik2..sebab tu org kata..xkenal maka xcinta...

kata2 yang menc0c0k hati dan perut aku..aku jadikan dia sebagai
panduan untuk hidup yang datang2..
hahaa
so kesimpulannya kat sini xkenal maka xcinta..so berkenal-kenallah....
SEMOGA BAHAGIA...haahha

No comments:

Post a Comment