Tetamu Undangan

Tuesday, April 5, 2011

hari ni adalah hari mengep0s sedunia..aku benci hampa..tmasuk b0ypren aku..aku benci hampa...benci2..
yang teramat sgt2..why make me s0 tensen..tu la kan aku kata..blajaq sgtlah lah enj0y..tp nak bt cam na..xberkesempatan lg..tggu je lah..ikut suka la aku nak bt apa pun..yg d0k kacau pasai pa..awat yang pakai pala lutut sgt..pala otak ada..bila blajaq tensen pun xpa aku suka ja..ni kan hari2 ja memaki ham0n..spoit toi..biaq p la..janji aku pueh hati..ni kan ngaji ja agama tp d0k bt perfect pa...pakai kain pun senget sebelah ada hati nak ngumpat aku...ciss...suluh luaq dalam dulu la wei..aku xbt ,senyap xpa..dan aku bt kot baqu nak buleh pikiaq k0t...aku pun bukannya baik..tp aku xkcu ang pun..buleh paham dak..bangang..haaaaaaaahhh..geram tahap xbuleh di kawal lagi ni...ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

No comments:

Post a Comment