Tetamu Undangan

Wednesday, May 25, 2011

SENGG0G0T + BAHAYANYA.



SENGGUGUT ???bukan ulat g0ngg0k dan sebagainya..tp merupakan tatau lah sebab aku pun xtau…wala0 aku p0mpuan sekalipun aku xqeti nak cakap .just nak sh@re saja,..mcm penyakit kot..tp nak kata penyakit xjugak…nak kata bukan penyakit xjugak..tp apa??haaaaa..ni ayat yg lebih sesuai kot..SIMPT0M2 BILA WANITA2 ATAU P0MPUAN2 DATiNG BULAN @ HAID @ PERI0D…benda ni akan di rasai wanita bila dating bulan di bahagian per0t selama beberapa hari ..yg bahayanya bila tidak di ubati secepatny@..ok mcm nih..bg yg belum berkahwin, pipi merah gebu mcm tu..hehe..sekiranya mengalami simpt0m2 ini cepat2lah p ambik ubat..jumpa d0c..sebab bila dah berkahwin nnt masih juga merasi simpt0m sebegini ia mempunyai risik0 untuk mendapat anak..walaupun xsemua tp ada jgk..sebab bila waktu persenyawaan berlaku senggugut tu akan makan anak td..so xdapat anak lah..aku pun xtau..ni pun dengaq m0k cik2 kampung kat blakang umah aku cita..aku k0ngsi saja..tp mmg bahaya..ada pulak kadang2 bila remaja xkawen lagi senggugut punya tahap guling2 tp bila kawen dah xda senggugut tu..hehe..rahsia ubat suami dia la tu k0t..haha..tp ada jugak yg sebelum kawen ni xpernah meqasa simpt0m2 nih..tp bila kawen meqasa plak..mcm2 pesyen kan…hehe..tp tu la kuasa Allah …DIA buleh bt apa saja..kita hanya manusia perlu berusaha + berdoa tanpa mengenal erti putus asa..ok sekian saja t0pic0d pada kali iniii..harap maep jika ada unsur2 seks..tp xda lah..sekadar peringatna bt wanita..xda kna mengena dgn lelaki tp ada jugak hehe..say0nara..-umairah chan- ;-)

No comments:

Post a Comment