Tetamu Undangan

Friday, June 24, 2011

Assalamua’laikum..wa’alaikumussalam..Hapi h0lides…tanggal 24 jun 2011 8.13 am aku telah di kejutkan dgn peristiwa “….”..xtau nak bg tajuk ..pg tersebut aku menunggu bas seperti sediakala ala mcm hari2 biasa lah..tp hari nih dgn tiba2 aku sokrang ja yg dok tggu bas..mgkn sebab aku terlewat kot..ya la kan..hari jumaat salu inagt cuti la..ralit p ralit mai dok tgk satu keta tu bg signal tgk2 aku terlepas bas.alamakkkk..tggu lah lagi..tiba2 ada sorang pakcik nih naek moto dok mai jengok2 kat bustop tu tgk apa tah..terus set kat kepala ingat pak cik tu dok tgk pasar tani kat blakang tu lah kan..tp rasa mcm len dah bila pak cik tu dok mcm tu..bt xtau lagi lah..lepaih tu dia dok pusing2 moto kat depan aku 2 3 kali..aku pun bt xtau lah lagi..then terus dia stop btoi2 depan aku..aku bt xtau lagi terus kalih muka kot laen..tiba2 dgn spontannya..pakcik tu terus bawak keluaq BATANG KAYU dia gosok2 depan aku..apa lagi aku…lari terus la…mmg xingat apa dah ..tahan bas pun xberenti..dgn takot semua ada..harap muka ja alim pakcik ni kan…tp 0ver seks gila..pakai smart ja macam org qeja pejabat tgk2..MASYALLAH..SUBHANALLAH..m0ral lesson jgn pi mana pun sorang2 diri..lebih2 lagi pmpuan…bahaya..

No comments:

Post a Comment