Tetamu Undangan

Sunday, March 4, 2012

tudia satu ntri 2 bulan .
jadila kan . 
ni kalau aku post ntri ni mmg aku bosan xtahan dah la tu
harap maklum la .

bismillahirrahmanirrahim .
dengan nama Allah aku menaip
moga ada pahala dan manfaatnya .
Amiinn .

mmg 2 3 hari cepat sgt terasa
xtau sebab apa .
maklum dah xsemayang seminggu dah kot
agak la . xpegang al-quran .perempuan.

mmg la kdg2 kerap buat salah buat silap
bukan mmg salu la . tp nak bt cm na
kalau 10 kali dok buat salah yg sama

mmg lari la si suami agknya.
kali ni mmg xmau cakapapaapapa.
kalau aku buat salah mmg xmau2 bubuh .
xpa la mmg aku pesalah tegar yang 
payah nak di ubah .

mintak maap la . harap sgt
aku xmau qasa mcm tu lg .biaq bt xtau .
biaq rindu cinta xtahan pun.
biaq biaq la .
xpayah nak begantung sgt la umairah oi.
depa pun sebok jugak .

ada qeja jugak 
bukan hang soqang ja .

xpa mungkin dia ada sebab kenapa 
dia bt mcm tu .

ok dah umairah jgn pikiaq pelik
kalau sebaliknya pun bukannya ang nak buleh bt apa .

tu keputusan dia . hak dia .
xbuleh nak buat muka xmalu 
sedu sedu mcm tu .

harap xpayah nak tau sgt apa yg aku bt 
perlu ka nak cakap semua .
aku takut aku terasa lagi dgn hang
untuk 11 kali .sekian.

harap ada org buleh bantu 
untuk lebih fokus .
xmau sebab natang ni
spoit mud nk bt esimen .

spoit mud nak menari nari .
au menari tu penting kot .

ya Allah harapan dan doa semoga
aku dapat menari lebih rancak lepas nih .

Aminnn . 


No comments:

Post a Comment