Tetamu Undangan

Sunday, November 4, 2012

inDo TriP

asssalamualaikum semua penghuni syurga Allah SWT

alhamdulillah bersyukur kerana masih bernyawa untuk 
mohon ampun segala bagai dosa dosa yang xterkira .

wah lama gila xrajin coolblog haha

banyak benda nak di ceritakan di sini .

tanggal 10 sept 2012 aku diterbangkan oleh YANG MAHA BERKUASA

ke muka bumi yang bernama indonesia berjiran dengan malaysia
ala xla jauh mana pun . macam kat london plak . kalau kat australy pun
lupa diri lupa islam lupa mak pak tarak guna juga coi .
dekat ka jauh bukan doesn't mater . yang penting
nama kata REZEKI tu la . 

tempat mengaji aku tu nama IBI Darmajaya .
kampus ni paling terbaik untuk jurusan IT kat bandar lampung ni .

insaAllah saki baki degree ni pulun sikit bagi dapat
degree yang ada value untuk ISLAM . DUNIA . MASYARAKAT .
dan seangkatan dengannya . paling penting ILMU yang berkat plus bermanfaat

dengan malasnya aku persembahkan keratan-keratan gambaq sepanjang minggu satu kat sini .

saksikannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn .

ni parent aku . hat kecik tu adik aku yg last sekali .  ni masa kat airport lcct

ni masa kat ataih kapai teqebang . subhanallah . 

dua dua lena xsedaq habaq . ni masa kat dalam flight .

ha ni fesi minggu ories . kami makan2 kat lesehan ja . 

ha ni pagi2 nak p ories . ni la teratak aku kat indo ni .  mcm big mami haha .

ni plak kawan aku yg join skali p indo ni . beh nama dia . aku tua sikit dari dia . 

singgah makan keepsi sat kat airport jakarta .

ni 2 member laki yang turut sama skali turun padang join p indo ni . kiri edi kanan padil

sedang baca mesej dari yang tersayang . my iz . 

ni depa dok syok berposing . hehe

sedang membaca Al-Quran . kemana pun kita
p . agama islam kita tetap di hati . love islam .

ni sampai dah kat bandar lampung .

baru lepas hujan ja ni .

semua pakat seqonok .

sampai kat IBI malam dah 

first day nak p sekolah .

ni driver 1 kami . pak suhat nama dia .

bersama barisan pimpinan dan rektor IBI .

bersama2 dengan ftmk student UTeM .

posing sat kat depan masjid . walaupun sedang bercuti . hehe

big bossssssssssssssssss

buat ucapan aluan aluan . 

makan kat kafe . extra jouce

tggu majlis penutupan . mcm vvip plak haha

with model IBI

with all fesi ories

with abang shananana

with driver 2 pak yudi .baik orgnya .


sekian saja untuk episod setibanya di IBI bersama minggu ories .
nantikan episod seterusnya plak . hehe . pemalas gila nak tulis .  

No comments:

Post a Comment