Tetamu Undangan

Sunday, January 9, 2011

beepppssss..


ni lah aku yang om0ttt..
huuuuhuuhuh...
kat mana dan aku sentai saja..hahaha..
hampa knai tempat ni...sureee xknai ..hahaha
ni la kopitiam aku p stdy kat situ wehhh..
hahha..xcited sgt nak midtem k0nonnya..
tp bes gua habaq sama lu...xperien bebbb..
yang nak tekent0tnya ingatkan aku ngn memba aku ni ja..
tgk2 ramai lagi org len dok angk0t geng..tersipu aku 
seketika itu..haha..depa tu suma budak spm cam tu lbh kurang..
tp baguih la aku suka cara depa..
enjoy tp manfaat..kannn...tambah plak aku kna spekin la ni..
lagi la interest aku punya hid0p..sebab bes dgn salah
dan sulup aku  cakap tu..haha..kalau demo xtahu nak spekin
jgn la ayu2 cam tu..xm0lek bak kata pepatah..hahha..
keluaqkan apa yang ada..sgt bes habaq angggg...
tp jgn la bawak kuaq hbh semua2 tu.
kesopanan wajib di jaga bukankah begitu..???
apa p0nggg c0ngrate kepada anda sAm0a sebab
kita adalah diri kita lah..kan mat2 n minah2..hehe..
ok tutup diary..;-)

No comments:

Post a Comment