Tetamu Undangan

Tuesday, January 11, 2011

m0m n dAd..

Alhamdulillah n tank to Allah..
terharu sangat2 bila my m0m n dad 
salu tep0n tanya pasai aku..
siyez xtau nak cakap apa..
mcm nak qeyau ja..huhuhu..
pesan itu dan pesan ini..
cakap itu dan cakap ini..subhanallah..
sgtlah diorg ambik berat pasai aku..
rasa bersyukur sgt2..bila sedih ka gembira ka
mesti diorg very close to me..rely miss u ayah mak..
tringat waktu hbh spm dulu..
bayangkan dgn result yang xbapa nak gempak..
A satu pun xda..hnya kredit beberapa subjek ja..
aku bt2 gembira ja sebab xnak bg ayah dan mak sedih..
tp aku boleh baca dengan air muka diorg..
but its ok bcoz waktu spm dulu aku dah berusaha sehabis mungkin..
n im not regret..then aku pun aply la semua u..walaupun aku tau
mesti xkan dapat punya..tp xpa la try ja la..
tgk2 xdapat btoi..
mmg aku frust gla2..xnak makan, asyik qeyau ja dalam bilik...
sampai xnak cakap ngn diorg..yaAllah jahatnya aku..
ayah bawak p kat kementerian nak mohon form 6..
tgk2 xbuleh jugak..sedih sgt2..mak pula p tanya semua kwn2
kat mana tempat untuk aku sambung ngaji..
tgk2 xdapat jugak..so weak waktu tu..xtau nak cakap apa..
lepas tu pada satu hari tu, ada abg tu datang umah aku ..
dia tlg isi borang kat aku hantaq borang kat aku n semua la proses2
untuk masuk insaniah ni, dia buat kat aku..akhirnya dapat..
bersyukur sgt2 la..pas tu nasi 5 pinggan aku makan..
haha..so sampai sekarang la aku blajaq kat insaniah ni..;-)
alhamdulillah...mulai dari itu aku mula pikiaq
stiap yang terjadi ada hikmahnya..be profesional ok..haha
trima ksih sgt2 kat mom n dad bc0z bt mcm2 untuk anak
diorang yang sorang ni...aku harap adik2 aku semua
xkan jadi cam aku lagi...tp mmg diorang lbh matang dari aku..
haha..mmg kat umah tu ,aku yang jd adik diorang..ish3..
apa pun tq so much la kat depa sebab salu bg aku 
hadiah..suka mengalah ngn aku..hehe..sampai ada satu hari tu
aku tumbuk adik aku..mmg menyesal la dgn perbuatan aku
waktu tu..;-(.tp dia lgsg xbalas apa yang aku buat kat dia..
sungguh mulia hatimu adk2 ku..huuhuhuhu...TAHNIAH..
sem0ga hubungan kita adk bradik sentiasa di rahmati Allah..
i luv u all...





No comments:

Post a Comment