Tetamu Undangan

Saturday, January 8, 2011

nukilan kata sebelum mata terpejam lena buat selamanya...

assalamualaikum buat yang bernama...
sapa xda nama boleh blah dari  sini..lalala..
xtau lah xbuleh nak cakap macam mana..
ya la semua salah aku dari dulu sampai sekarang..
buat apa pun semua aku yang di persalahkan..
nak tanya apa pun semua susah..
sedih sgt nih....
ok lah aku terima..nampak sgt xpecayakan cinta aku..
tulus mulus aku bagi..pahit kelat demo kasi..
xpa aku bukan lemah ..stand up umairah !!!good monin ckgu..
alamak...!!!xsempat nak hbh berangan ckgu dah masukk..
huhuhuu..
xpa..duduk semua..maybe aku kot yang xpaham apa maksud cinta kan..
xbuleh la nak salahkan org..ok lah salah aku..biasala aku ni xpernah bercinta...
ni kali pertama n terakhir..
btw aku benci sgt2..nak p jauh2..
tolon bawakan saya buleh...sapa2 saja..xkesah la..
nek qeta kuda ka lembu ka lori ka bus ka..
nak buang jauh2 ..dan xnak balik kat sini lagi..
plezzzz,,,bawakan saya..
tensen2..baru semangat nak p kelas esok...hmmm
baru sudah hias meja cantik2 sbg persediaan untuk sambut
ilmu2 yang bakal di pelajari untuk sem ni..
naahhhhh..inilah permulaannya..
hmmm..ishhh salah tu kengkawan..
jgn mngeluh stiap benda yang terjadi ada hikmahnya..
haaa..ni mesti lupa mkn ubat nih..patut xketahuan..
huhhhhh..
xda mud dah nak bt apa pun..kalau jadi apa2 kat aku..
yang bernama aku persalahkan..yang xda nama ok diammm.,.
jgn nak menyampuk kat sini ok..
ok dah xmau tdoq pada mlm ni..nak p buat qeja jahat sampai aku 
pueh baru aku pueh hati...ok cauuu dulu bye..

No comments:

Post a Comment