Tetamu Undangan

Wednesday, December 28, 2011

bila berjaya ada jugak gagalnya . //saling memahami
ni mmg membunuh aku hidup hidup . bagi sejuta pun aku xmau .
ni ceqita masalah problem projet java ni xhbh2 lg.
dah xqeti .mmg bodo sgt kot aku ni .bodo la .

nk bt natang system tu pun xbuleh .awat umar mukhtar tu blh bt .
nsb dia xdak awek .buleh aku cover line . masalah problemnya dia dulu 
time diploma bt benda java nih .senang la .system kecik2 ja . ni system ingat aku dah grad ka .

nak test skill aku ka . mmg bodoh sgt la . haihh .
tensen aku .sebab natang ni aku xbuleh stdy subjek len .tensen btoi la . panaih2 .
ni xsampai tahap qeyau2 lagi ni .nasib ada kwn aku kat depan nih .tidak hbh meqamu dah ni .

awat la susah sgt .besaq kot scope dia .xtau nak cekau yg mana satu .
kalau men klik2 semua dalam coding tu xpa . ni nak link ngn database ke jadahnya .
nak integration buat asing2 plak tu .payah la .susah susah . kalau coding tu 10 page xpa .

ni beratus2 .panjang gila beb . lu org ada tau ka . knapa la aku di takdirkan kena cam nih .
masalahnya problem kawan aku dok beletiaq jugak .ni nasib bukan kes aku sorang ja .
melibatkan qamai oqg . xtau la nak kna maki hamun apa nnt nsb la .

dah la 70 pecen cary mark .byk gila mampuih aku cam nih . dapat 69/70 pun jadi la .
ni 22.6 pun xbleh nak dapat . gila lah mcm ni .mati kebul0q markah aku jawabnya .

kwn aku sudah isytihar aku ni gila setelah menelefonnya dan bergayut selama 2 jam td .

tgk dah macam sarkas hilang anak daa 

 byby hirup sup ayam 

No comments:

Post a Comment