Tetamu Undangan

Monday, December 26, 2011

ite ngn anje jeh

hai peep xtau nak letak status apa . terasa hati dgn buah hati . .nangis2 xhbh2 tdoq bgn pastu dah ok .untungnya aku xpayah di pujuk2 bagi bunga bagi coklat bg keta nak juga . ya mmg kita kna hargai org yg Allah hantar untuk kita . jgn bila dia dah xdak dia dah tinggalkan kita time tu baru nak rasa dialah cinta sejati aku dialah perempuan dialah lelaki terbaik untuk aku . time ada xrasa gitu pun kan . xpayah nak ajar diri kita jadi org yang suka meminta minta . nak itu nak ini tp kdg2 sudah la cukup la . jgn asal ketemu nak itu asal nak itu ketemu . bila di tanya aku sayang sgt kat dia .sayang bukan dengan harta benda .sayang bukan dengan kata .tp sayang dari hati tao ? besyukur la buah hati aku xgitu . ha lagi satu . bila susah cari awek cari cewek bila senang tinggal awek tinggai cewek .itu ka nak di katakan sayang dengan hati .no no no no no .. buah hati aku nama aziz . hensem tu mmg xla walau hakikat mmg xhensem . mmg aku syg dia dgn hati bukan harta maupun kekayaan tp kerana dia punya agama .itu la kan . ok berehat bersama butter crunch daaaaaaaaaa .

No comments:

Post a Comment