Tetamu Undangan

Wednesday, December 28, 2011

ini hari mengepos sedunia cukuplah sekadar sepapan sebulan .

jujur aku cuba katakan .
xsuka lelaki yang suka mencarut memaki hamun 
mcm ni mcm ni bunyinya kawan2 .

/*babi anak haram butuh pak ang haram jadah */


ha ni bebi panggang kau . hambik

mungkin ada sesetengah beranggapan wow gentlenye si macho ni .
wow hebatnya si kacak ni ahhhh hensemnya si jambu ni .
mungkin mungkin juga .

kau jgn sampai kau kawen ngn si macho si kacak  ni nyesal nak mampus .
xpe xpe dia sayang aku dia cinta aku .
alah setakat iluvu uluvi imisu umisi ang pecaya .

eh style apa . ok cuba ang tanya dia mengucap tgk .
astagfirullahala'zim katanya .
dgn bangganya kau kata baguihnya si dia .

hakikatnya ang sedar x apa yang dia cakap . ya la dia mengucap la tu .
ok bagus juga mcm itu rupanya .
ni aku nak habaq p masuk balik kelas fardhu ain darjah 4 .

sekian

p/s : mari mengutuk buah hati aku pun mcm ni jugak /*kadang kadang*/

boboiby sedang makan java code 

No comments:

Post a Comment