Tetamu Undangan

Wednesday, December 28, 2011

umairah dan si budak dekan

hai peep .
kan aku dah kata aku bukan nak menunjuk cuma 
kalau hampa baca jgn prasan kata aku ni si budak bukan dekan . hihi

ini cuma nak menggamit pengalaman masa aku dip dulu2 .
sebab aku xqasa kat utem buleh jd mcm tu . sintap sintok .
dulu tiap2 sem dapat gelaran si budak dekan .
tp kalau sekarang aku xbrani dan xjanji buleh dapat 
gelaran super dekan lagi atau miss dekan .

sem depan aku janji la .sem ni xjanji maap ok .
kesian kat aku kan . tu la begok xmau usaha tebai sikit .
kan dah tau xbuleh nk dapat si budak dekan .

tp result xkuaq lagi jgn cepat serah . jgn cepat jd setan .
jgn cepat jd bapak setan . tp qasa qasa dalam badan gua sudah ada 
anak setan . astagfirullah . mohon keluar cepat ya .

ok dulu aku mmg rajin biaq la nk cakap aku prasan ka 
bajet ka market lebih ka . why not . ouch sori kalau terkeluar bahasa .
tp kerajinan itu kian expired tariknya adakah kerana java ini .
adakah kerana java ini . adakah kerana java ni .
ok cuba pahamkan kenapa aku ulang 10 kali .
ok paham kan .

harap dapat kecup untuk sem akan datang beter and buter than now .

ni kawan aku kat kuin dulu .cute kan mereka .yang tgh2 tu lec aku .


ini juga aku bahagia bersama mereka .

lihat mereka

isteri isteri solehah 

byby bersama minute maid pulpy pulpy

No comments:

Post a Comment